Translate

2013(e)ko maiatzaren 14(a), asteartea

LANDAREAK


Landareen gaia errepasatzeko eta zalantzak argitzen lagunduko dizuen lotura bat duzue .Egin
klik, klik, klik, 
Komentariotan idatzi ezazue zuen iritzia,.Ondo errepasatu idatzia publikatu baino lehen !

20 iruzkin:

  1. ez dut ondo ulertu ugalketa xexualaren bidez eta bestetik asko ikasi dut

    ErantzunEzabatu
    Erantzunak
    1. ENEKO


      Iformazioa errez aurkitu nuen, kostatu zitzaidan aukeratzea eta testua moldatzea.
      Taldekidei azalpena ondoegin nien baina piskabat irakurri nuen.
      Eta lana oso ondo atera zitzaidan eta nire gelakideen aurrean baitare oso ondo atera zitzaidan bigarrengo aldiz errepasatuta.

      Ezabatu
  2. Erantzunak
    1. NAIARA

      1- Espezialista:

      Hasieran kostatu zitzaidan informazioa bilatzea baina gero liburuetan begiratu nuenean
      errez asko bilatu nuen .
      2-Taldeko azalpena :
      hitz gutxiagoetan idatzi behar nuen piska bat luzea egin zitzaidan eta nire aurkezpena .
      3-Lana egiteko era :
      Hasieran kostatu zitzaidan martsa artzea baina gero artu nuen martsa .

      Ezabatu
    2. AIMAR



      Informazioa aurkitzen hondo ibili nintzen baina aukeratzen eta lana egiten naiko exkas ibili ginen .Testua moldatzean ez genuen arazorik eduki.


      Taldekideak naiko atento egon ziren naiz eta batenbat zeruari begira egon.Naiko hondo esplikatu nien(nere ustez).



      Ez nuen harreta andirik jarri.

      Ezabatu
    3. ANE:
      Hasieran informazioa haurkitzean ez nekien zer egin gauz asko berdinak bilatu nituelako.Testua nahiko erreza izan zen baina hasieran ez nekien nundi hasi.
      Taldekidei azalpena egiterakoan oso oso nerbiosa jarri nintzen.
      Lana egiteko eran nahiko ondo ibili nintzen.

      Ezabatu
    4. Alai

      espezialistak:

      *Informazioa aurkitzen eta aukeratzen asko kostatu zait,baina testua moldatzen erres egin dut.

      *taldei azalpena egiten asko liatzen nintzen baina ikasi eta gero ondo ateratzen zitzaiten.

      *lana egiten oso zailtasun asko eduki ditut baina azkenean bukatu egin nuen.

      Ezabatu
    5. Jare

      1-Espezialistak:
      Informazioa aurkitzen oso ondo moldatu nintzen, izan ere errez aurkitu nituen gainerako informazioak.Informazioa aukeratzen ondo ibili nintzen.Testura moldatzen oso ondo moldatu nintzen, dena ondo ulertuta nuelako.
      2-Taldekideei azalpena egiten ondo moldatu nintzen, ulertuta nuelako errezago azaldu nuen guztia.
      3-Lana egiteko era egokia izan da nire ustez, izan ere dena pausoz pausoz egitea ordenatuagoa ateratzen da lana.

      Ezabatu
    6. NACOR
      1-ESPZIALISTAK:
      -Hasi ginenean, arazo batzuk sortu ziren,baina arazo horiek konpondu genuen andereñoari esanda, adosten eta lasaitasunarekin.
      2-TALDEKIDEEI AZALPENA EGITEN:
      -Hasieran, urduri negoen, baina gero lasaitu nintzen eta ondo esan nuen.
      3-LANA EGITEKO ERAN:
      Ez nuen lan asko egin, baina azalpena egiterakoan ondo atera zitzaidan.

      Ezabatu
  3. Ekaitz
    *Spezialisten taldehetan oso dibertigarria da eta interesgarriagoa da.
    *Taldean guk aurkitutak informazioa azaltzeaikasi eta bestehei erakustea.
    *Lana egiteko era dibertigaria eta interesgaria da gelakidekin ikasteko.

    ErantzunEzabatu

  4. ESPEZIALISTAK


    Maddi

    Neri gehiago kostatu zait imformazioa aurkitzea testua moldatzen baino.
    Ondo moldatu naiz taldekideei azalpena egiten baina piska bat imformazioa ez nuen gauza bat egia aurkitu eta orduan, gaizki esan nuen.
    Ondo egin dugu lana gure taldekoek, serio hartu dugu.

    ErantzunEzabatu
  5. AMETS
    1-ESPEZIALISTAK:
    -Gu oso ondo moldatu ginen, ez ginen ez haserretu, ezta ez genuen arazorik izan.
    2-TALDEKIDEEI AZALPENA EGITEN:
    -Nere ustez ondo esplikatu nuen eta arretarekin egon nintzen.
    3-LANA EGITEKO ERA:
    -Hasieran liatuta ibili nintzen, baina gero ia obeto hasi nintzen.

    ErantzunEzabatu
  6. ESPEZIALISTAK:
    *Informazioa aurkitzen lagundu didate ,aukeratzen ere.

    *Testurekin ondo moldatu naiz nahiz eta asieran pixkat galduta ibili nintzen textuarekin gero arrapatu nien.
    *Taldeei errez azaldu nien eta ondo prestatu nuelako.Giro ona iruditu zait lana ondo egiteko era.
    Nagore

    ErantzunEzabatu
  7. Elene Garmendia
    Espezialistak:
    1-Informazioa aurkitzen:
    Ederki moldatu nahiz, testua moldatzen ez dut zailtasunik eduki, hau da, oso ondo egin dudala lana.
    2-Taldekideei azalpena egiten:
    Ikasi egin nuen eta ordua ziurtasun handia neukan eta ederki moldatu nahiz.
    3- Lana egiteko era:
    Oso ondo iruditu zait batak besteari lagunduz egon garelako

    ErantzunEzabatu
  8. Garazi
    1 Espezialistak:
    Informazio asko aurkitu nuen liburuetatik, gainera, ez zitzaidan aukeratzea kostatu, horrez gain, testura moldatzea erreza izan zen.
    2 Taldekideei azalpena egiten:
    Taldekideei azalpena egiteko garaian ondo ibili nintzen esaten nuena eta jarrita nuena ulertzen nuelako.
    3 Lana egiteko era:
    Lana egiteko era gustatu zait ,pentsatzen nuena baino errazagoa izan delako.

    ErantzunEzabatu
  9. Ez dit uzten ikusten,dena zuria jartzen zaidalako,hala ere ezta ez dit uzten entzuten.
    ANE.

    ErantzunEzabatu
  10. Ez dit uzten entzuten ezta ikusten.
    ANE.

    ErantzunEzabatu
  11. Oso lagungarria izan zait baino lola egiten den fotositesia ezdut ain ondo ulertu

    ErantzunEzabatu