Translate

2012(e)ko urriaren 24(a), asteazkena

ESALDIA LUZATZEN

IA ESALDIA HAU ZENBATERAINO LUZATZEN DUZUEN! URA EDAN DUT
G Gogoratu : non nola, nolako, noiz.........eta horrelako galderak egitea lagungarri izaten dela. Egiten duzuen esaldia komentarioen bidez bidal dezakezue.

18 iruzkin:

  1. Gaur goizean ,jeiki naizenean 7:00ak ziren eta nire etxeko kanila irikita zegoen,tantanka,hots eridmikoa egiten zuen bitartean basobat betetzen hari zen eta nik basoko ur freskoa edan dut.

    ErantzunEzabatu
  2. Gaur goizean herriko plazako iturri zahar , alai eta koloretsutik URA EDAN DUDENEZ , ume batek erosketako poltsatik dirua lapurtu dit.

    ErantzunEzabatu
  3. Gaur gauean,afaldu ondoren,plazara joan naiz eta ur zoragarri hori eran ondoren etxera joan naiz saltoka,telebista ikusteko

    ErantzunEzabatu
  4. Gaur goizean, etxearen atzekaldean dagoen iturri zaharrean ura edan dut.

    Aimar

    ErantzunEzabatu
  5. Patio garaia iritsi denean, korrika jeitsi ditut eskailerak eta nire lagunekin hamaiketakoa jan ondoren, eskuman dagoen iturri hezera urbildu eta ur freskodun txorrotada bat eran dut, asko bete naiz kostata egin dut gero korrika.

    Jare

    ErantzunEzabatu
  6. Gaur eguerdian,bazkaldu ondoren,iturri batetik ura edan dut.
    Naiara

    ErantzunEzabatu
  7. Gaur goizean, ohetik jaiki nahizenean,
    sukaldera joan eta botilatik ur freskoa
    eran dut.Elene.

    ErantzunEzabatu
  8. Gaur goizeko zazpietan amonak esnatutakoan nik gelan dudan plastikozko basotik ura edan dut.
    Nagore

    ErantzunEzabatu
  9. Gaur goizean,nire amak esnatu ondoren,hainbeste egarri nuen sukaldera joan ondoren,baso bat edan dut.
    Ane

    ErantzunEzabatu
  10. atzo gauean ain egarri asko neukan bi baso ur eran nituela.
    alai

    ErantzunEzabatu
  11. Gaur goizean, eskolara joan aurretik, etxeko sukaldean egurrezko aulki batean eserita, koloretako bihotz txiki eta dizdiratsu batzuen marrazkiak dituen kristalezko edalontzi batean, pajita baten bidez, ur fresko-freskoa eta garbi-garbia edan dut.
    Garazi.

    ErantzunEzabatu
  12. Nik izalgo herriko plazako iturritik ateratzen den ur freskoa edan dut.
    GAIZKA

    ErantzunEzabatu
  13. Gaur goizean 8:00etan eskolara joateko prestatzen hari nintzela izugarrizko egarria
    jarri zait bapatean , horregatik ura eran dut baina kixkaltzen zegoela konturatu
    naizenean tripako mina jarri zait .
    Ander

    ErantzunEzabatu
  14. Gaur gauean egarri asko nuen hoera joan baino len ura eran dut sukaldean kistalezko baso batean tombolan tokatutakoa
    jon

    ErantzunEzabatu
  15. Idiazabal herriko plaza txikiaren ondoan dagoen, futbitoko, iturri xarmangarri horretako ur freskoa, izebak oparitu zidan edalontzitik edan nahi dut, baina amak ez dit uzten, ezin dudalako basoa kalera eraman.
    AMETS

    ErantzunEzabatu
  16. Atzo gauean,telebista ikusten hari nintzen bitartean,ur gris eta arraro bat edan dut nire logelan.

    Nacor

    ErantzunEzabatu
  17. Gehienok esaldia bidali duzue eta ondo dago.Baina kasu askotan esaldi bat baino gehiago elkarren ondoan idazten saiatu zerate, esaldia bera luzatu ordez.Ortografia ere zaindu behar zela esan genuen.GOGORATU!
    Maite

    ErantzunEzabatu