Translate

2011(e)ko maiatzaren 25(a), asteazkena

GEOMETRIA






Geometria errepasatzen hasi geranez, ez zaizue gaizki etorriko lotura hauetan dauden ariketak egitea. Uste dut entretenigarriak eta ikasteko egokiak izango direla. Egin KLIK eta NEURRIAK ETA GEOMETRIA AUKERATU.




Horrez gain ezagutzen duzuen beste enlaze bat ere jartzen dizuet, kuboekin jolas ezberdinak egin dezazuen. ONDO ETORRIKO ZAIZUE! EGIN KLIK



Zer moduz moldatzen ari zeraten komentatu.

14 iruzkin:

  1. Neri asko gustatu zait, oso ondo azaltzen duelako nola neurtu poligonoen azalera.

    Ion Gorrotxategi

    ErantzunEzabatu
  2. Niri, enlaze hau asko gustatu zait praktikatzeko aukera ematen duelako.Horrez gain gauza batzuk ikasi ditut

    ErantzunEzabatu
  3. Ederki ari naiz moldatzen enlaze hauekin eta batzuk ikasteakoz gain dibertigarriak dira. Espero dut gehiago jartzea.


    Danel Garmendia

    ErantzunEzabatu
  4. Niri oso ongi iruditzen zait, oso baliagarria da erabili eta ikasteko.

    Saioa

    ErantzunEzabatu
  5. Ni ederki ari naiz moldatzen enlaze honekin, eta oso interesgarria iruditu zait.

    Leire San Pedro

    ErantzunEzabatu
  6. Niri asko gustatu zait eta gauza batzuk ikasteko ere baliagarria egin zait.

    GARAZI TELLERIA

    ErantzunEzabatu
  7. Ondo moldatu nahiz eta gainera asko ikasten da.


    Maddi

    ErantzunEzabatu
  8. Nik ariketa hauekin asko ikasi dut, gainera dibertigarriak dira baita ere interesgarria.

    Xabier Agirre.

    ErantzunEzabatu
  9. neri geometriaren jokua asko gustatu zait asko ikasi dut eta.


    MIRIAM

    ErantzunEzabatu
  10. Niri joku hau oso ona iruditzen zait ikasteko.


    Eritz

    ErantzunEzabatu
  11. Niri oso baliagarria egin zait,eta enlaze honekin praktikatuz, zihurrago sentzitzen naiz.

    MAITE GARMENDIA

    ErantzunEzabatu
  12. Niri asko gustatu zaizkit ariketa hauek ikasi eta dibertitu egiten ari naizelako.



    IƱaki Imaz

    ErantzunEzabatu
  13. Niri asko gustatu zait enlaze hau interesgarria eta ikasi daikeelako.

    MIKEL AYENSA

    ErantzunEzabatu
  14. Niri asko lagundu dizkidate joku hauek geometrian, errezago egiten delako.
    Aritz

    ErantzunEzabatu